Dentalform Diş Eti Tedavisi

Gülümseme estetiği herkes için oldukça önemli bir konudur. Birçok insan ilk karşılaştığı insanda doğal olarak dişlere bakar ve bu yüzden, ağız sağlığı, diş ve diş eti estetiği oldukça önemlidir. Halk arasında pembe estetik olarak da bilinen diş eti estetiği nedir, diş eti tedavisi nasıl yapılır, sorularının yanıtları makalemizde yer alıyor.
Dentalform Diş Eti Tedavisi.

Hem sağlık hem de estetik görünüm açısından diş ve diş eti uyumunun olması oldukça önemlidir. Birey güldüğünde görünen diş etinin miktarı direkt olarak dişlerin görünümünü etkiler. Hal böyle olunca çok çekik ya da sarkık diş eti, elbette estetik açıdan problem olabilmektedir. Neyse ki bu durum diş eti estetiği ile oldukça basit bir şekilde giderilebilmekte, gülüş tasarımı en baştan gerçekleştirilebilmektedir.

Diş etlerinin iltihaplanması ya da belirli bölgelerde ödem oluşması, hem ağızda rahatsızlık hissine hem de dişlerin olduğundan birkaç ton daha koyu görünmesine neden olabilir.

Diş Eti Estetiği Yapılabilecek Durumlar

Gülüş tasarımı aşamalarından olan diş eti estetiği aşağıdaki durumlarda uygulanabilir.

·       Gülümseme esnasında fazla görünen diş etlerinin bulunması,

·       Diş etlerinde lekelenmeler oluşması,

·       Diş eti seviyelerinin yer yer farklılık göstermesi,

·       Diş eti sarkma ve çekilmeleri oluşması,

·       Bireyin estetik kaygı duyması.

Pembe estetik, öncelikle diş hekimi muayenesiyle çizilen bir yol haritasına bağlı kalarak gerçekleştirilir.        Muayenenin ardından bireye gülüş tasarımı, diş eti estetiği ile ilgili bilgi aktarılır ve yapılacak işlemler anlatılır. Ardından diş etinde bulunan problemler ortadan kaldırılır (iltihap gibi). Yapılacak işlemler gerçekleştirilir ve diş hekiminin önerdiği süreler içerisinde kontroller gerçekleştirilir.

Gülüş tasarımı aynı zamanda dişlerin uzunluk, genişlik farklılıklarını, dişler arasındaki boşluk problemlerini gidermek için de oldukça başarılı bir yöntemdir. Gülüş tasarımı ile var olan diş problemleriniz ortadan kaldırılarak olası diş kayıplarına ya da hastalıklarına karşı önceden önlem alınmış olur.

Pembe estetik, bir diş estetiği uygulaması olup, elbette diğer tüm sağlık operasyonları gibi uzman bir diş hekimi tarafından gerçekleştirilmelidir. Yapılan işlemlerde acı hissetme durumu, uygulanan lokal anestezi ile söz konusu olmamaktadır. Operasyon sonunda bölgesel ağrılar oluşabilmekte olup, bu ağrılar ağrı kesici ile dindirilebilmektedir.